söndag 12 april 2015

Fotboll och musik

Till en kille som fyllde 11 år igår. Han gillar fotboll och han spelar saxofon, så jag har helt enkelt kombinerat ihop de två intressena i samma presentkortsask.

Kom på att jag ju har en saxofonstämpel i mina gömmor. Aldrig tidigare använd... men här fick den göra tjänst. Embossad i guld på svart kartong.

 Jag hade en bild på pojken också, där han "trixar med trasan", så den fick pryda tagen som man på...

 ... baksidan kan skriva sin hälsning på.

Min signatur på undersidan.

7 kommentarer:

  1. Så kul! :-D Denne falt nok i smak. :-)

    SvaraRadera
  2. Verkligen snygg box till 11-åringen . Saxofonen och allt passar så bra
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Som vanligt blir det bra det du gör Cornelia, födelsedagsbarnet hur nöjd som helst. Och många gillar det du tillverkar. Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så roligt att höra, Monica! Tack!

      Radera
  4. Dina presentkorts askar är verkligen fantastiska! Och det är alltid så roligt att se hur du lyckas få dem så personliga med bland annat mottagarens intressen så tydliga på dina alster. Supersnyggt!!!!

    SvaraRadera
  5. Du er så flink til å få med mange forskjellige interesser på et kort.

    SvaraRadera
  6. Hej Cornelia!
    Riktigt läcker födelsedags ask med härliga papper, stämplar och dekorationer:)) Du lyckas alltid göra sååååå fina personliga kort:)) Han måste ha blivit jättenöjd:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera