onsdag 25 februari 2015

Sista dagen - sista sidan

Så kom vi då fram till sista semesterdagen och det var dags att resa hem. Några färdiga PL-kort har jag kompletterat med egengjorda diton.

 Kul med "riktiga" saker, som boarding card och sånt.

 Det färdiga kortet till höger...

... har jag starkt inspirerats av när jag gjorde det här på egen hand. Bokstäver i liknande stil (QK Studio) utstansade i foam i liknande färger. Är ganska nöjd med det här själv *S*

Värdelöst foto, egentligen. Ingen särdeles kvalitet och inte speciellt intressant.. men så kompletterar man med lite text och plötsligt berättar även det "dåliga" fotot en liten historia. Jag gillar det här sättet att dokumentera, om nu någon skulle ha missat detta faktum! *S*

3 kommentarer:

  1. For et flott album du har laget deg fra ferien ♥ Klemm jorunn

    SvaraRadera
  2. Tack för att jag fick "vara med" på resan hihihi Fint album du gjort.
    Kram Yvonné

    SvaraRadera
  3. Hej Cornelia!
    Urläcker PL-sida du gjort igen:)) Du är helt makalöst duktig:)))) Blir så läckert när du använder "riktiga" saker!
    Tack för en trevlig "resa";))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera