torsdag 19 februari 2015

MASSOR med bilder

Första sidan, som inleder berättelsen om vår Turkiet-resa. Ur Emils album igen.

Idag blir det massor med bilder, hoppas att någon tycker att det är kul att titta *S*


Första uppslaget ser ut såhär.

 Och här är vänstersidan.

Det här kortet hade jag förberett litegrann med ordet "bada" och den scalloped cirkeln innan vi åkte hemifrån. Så fyllde Emil själv på med texten och så gjorde jag klart med det runda fotot och dekorerade med klockan.

 Bilderna talar för sej själva.

Den här bilden är så fin!

Emil bodde med morfar och mej under veckan och varje morgon var vi först i poolen, vilket Emil var mycket nöjd med.

Högersidan. Delvis har jag här använt foton från hotellets hemsida, som jag sparat ner och låtit framkalla. Blir hur bra som helst. Gillar särskilt den översta bilden, tagen ur fågelperspektiv. Nåt sånt skulle jag ju inte kunna åstadkomma själv, men kul att ha kvar som minne.

Ännu ett journalingkort i "halvfabrikat", som Emil själv fyllt i texten på.

Forsättning följer, det finns en hel rad med sidor från denna resa *ler*

5 kommentarer:

  1. Herlige sider og digger første siden.. Nå fikk jeg virkelig lyst på sommer ♥

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är att föreviga semester resorna , du får alltid ihop det så snyggt.
    Längtar så mycket till varmare väder.Ha det så gott.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Superflotte PL-sider! Så kult det ble når du brukte hele siden på 1 bilde!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina sidor! Gissa om jag längtar till Turkiet hahaha
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Cornelia!
    Wow! så läckert:)) Du är så himlans duktig på att få ihop det sååååå snyggt på dina PL-sidor:)) Det är riktigt läckert när du sätter en hel bild på en sida:)) Den där bilden "Morfar & Jag" är underbart fin:)))))
    Allt är verkligen superläckert:)))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera