fredag 23 december 2011

Julgodis

Fyra kort med godis i... modellen är densamma som till de teljuskort jag gjort i mängder, men här har jag fyllt facken med gotter istället.

Först ut är ett blått kort...


... som ser ut såhär på insidan.


Nästa kort är lite mer traditionellt i färgerna, rött o grönt.


Och här är insidan på det kortet.


Och så de sista två korten. Brunt är ju min favoritfärg, så jag tror jag gillar det kortet allra bäst.


Sista insidorna.


Samtliga stämpelmotiv kommer från Phunnyface.

2 kommentarer:

  1. Jättefina!!
    Personligen gillar jag godis bättre än ljus :)
    GOD JUL!!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskfina Cornelia. Jag skall prova mig på dessa underbara kort nån gång.
    Du är så duktig.

    Jag önskar dig och dina en underbar jul.

    Stora kramar från Marthe

    SvaraRadera