tisdag 27 december 2011

Favorit i repris

Jag gör nog en sån här LO till vart och ett av barnen på bilden. Fast med olika siffror och olika färger...

Detta är den röda "Nummer ett", som det står på tröjan på killen längst till vänster. Bilden är tagen i Turkiet i höstas, då barnbarnen tågade ner i frukostmatsalen klädda såhär för att överraska morfar/farfar, som har lite svårt ibland att hålla reda på deras namn. Kanske är det lättare om de är numrerade?? *fniss*

Journalingen är dold på en tag bakom bilden.

1 kommentar:

  1. Ååå, så kul, jag hoppas att morfar/farfar uppskattade det? Kanske jag ska göra till mina egna barn också, jag är hopplös. En del säger att det är för att de börjar på E allihopa men det tror inte jag. Bara totalförvirrad mamma som 'är felet ;D.
    Kram på dig!

    SvaraRadera