lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Med bilder på denna julklapp önskar jag er alla ett Riktigt Gott Nytt År!


När man öppnar asken ligger memorykorten där.

Jag hade tänkt göra en fin ask, men tidsoptimisten jag fick lite bråttom på slutet, delvis beroende på...

... att jag klantade mej å det grövsta när jag skulle laminera korten. Tre stycken var jag tvungen att göra om från början. Skära till, stämpla, färglägga, klistra på baksida och slutligen laminera om. Det tog en stund, så därför blev asken av enklare slag.


Så är det bara att hälla ut korten...


.... och börja spela!


Och här är de, alla paren.


Jag har använt mej av julmotiv från Phunnyface, eftersom det skulle bli just en julklapp den här gången.


Men nu önskar jag er GOTT NYTT ÅR!

13 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig med!! Hoppas att ni har varmt och ljust i stugan igen!
    Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. jättefint och vilket HIMLA jobb!!!

    SvaraRadera
  3. Så fint dette var - takk for en god idé :)

    SvaraRadera
  4. Underbart memoryspel =)

    Önskar dig ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  5. Så utrolig dyktig du har vært, og et nyyydelig spill!

    Ønsker det et rigktig godt nytt år.

    SvaraRadera
  6. Kul idé!
    Gott Nytt År!
    Mvh
    Anna

    SvaraRadera
  7. Herlig ide! Noe sånt tror jeg nesten jeg må lage til litja :D
    Kan jo gjøre det med bilder av familien også :D

    SvaraRadera
  8. Jättefint memory!
    God fortsättning på det nya året.

    SvaraRadera
  9. Vilken bra ide´!
    Gott Nytt År till dig
    Kram Inga

    SvaraRadera
  10. Så smart dette var! Veldig søte motiv:)

    SvaraRadera