fredag 10 april 2009

Popup-kort för House of Inspiration

Fick ett härligt DT-paket från Jessica på House of Inspiration häromdagen. Här är mitt första alster av det materialet. Så här ser kortet ut, innan man har "fällt upp" det.

Och sen såhär!

Det mönstrade pappret är Dream Street Papers,
Art Noveau - Avant Garde och Aesthetic.
De är dubbelsidiga och nu längtar jag efter att
använda baksidorna också, för de är lika fina!
Cardstock, papper, blommor och band är från butiken.
Den utstansade texten är Abigail Grand och stämpeln är från Dog Stamps Plus.


5 kommentarer:

  1. Läckert Popup-kort! Supersnyggt!

    Ha en trevlig påsk!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  2. Jättefint. :) Härliga färger.

    SvaraRadera
  3. Snyggt och fiffigt med namnet på det sättet!
    Önskar dig en skön påsk!

    SvaraRadera
  4. Superfint popup-kort! Jag har ännu inte fattat hur man gör såna kort, men de är sååå läckra så jag måste kanske lära mig ändå.

    Gillade dina hundkort också och jag håller med, Z-vikningen är alltid effektfull.

    Glad påsk på dig med, även om du måste jobba en del. Här skiner solen som på värsta högsommardagen och det är underbart!

    Kramar!
    Tina

    SvaraRadera
  5. WOW så mycket fint du har gjort på sistone!

    Ville önska dig en riktigt GLAD PÅSK kära DT-kollega!

    Kram Anki

    SvaraRadera