tisdag 7 april 2009

Första kortet med nya briardstämpeln!

Kunde inte låta bli att göra ett kort med mina nya briardstämpel. Det blev (såklart) i min favvo-färg, brunt, och min favvo-vikning, Z... *S* VEM är förvånad?!

De mönstrade pappren kommer från House of Inspiration och är ur Kasiers kollektion Cafe Culture. Det är Latte och Macchiato jag har använt. Även det randiga bakom motivet är från House of Inspiration, men jag vet tyvärr inte vad det heter.
Blomman är en gardenia, från samma butik! Rekommenderar ett besök!!

Övrigt material, som band, brads, photo anchors, tassdekos är ur mina gömmor.
Lite glitter på blomman och en dutt 3D-lack på hundnosen.

Utvikt... texten är utstansad med qk-tången i stilen MaddieAnne.

Baksidan pryds av ett briardhuvud, den med.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hmmm sååå många stavfel så jag tog bort förra inlägget;).

    Det var jättefint ditt kort!
    Gillar Idastämpeln massor:).

    Ha det kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Urtjusigt! Bara så läckra färgtoner och vilken smart stängningslösning. Håller den bra? Brukar köra band mest men det blir lite trist i längden.

    SvaraRadera