lördag 13 april 2013

Till en fotbollskille

Att den här killen, som fyller 9, gillar att spela fotboll råder det väl ingen tvekan om?! Motivet heter Anders spelar fotboll och kommer från Phunnyface. Jag har som vanligt stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombowspennor.

Men nu är det så att Elias inte bara gillar fotboll, han har en rad andra intressen också. Jag klurade länge på hur jag skulle kunna få med allt på ett och samma kort, men så fick jag en idé om att göra ett korsord. Sagt och gjort och såhär blev det. På högersidan finns en grattisstämpel från ROX samt en ficka att stoppa pengar i.

Kortets baksida. Mönstret på den innersta cirkelns papper ska föreställa nätet i ett fotbollsmål och är från baksidan av arket jag använt på insidan. Kommer från Panduro.

4 kommentarer:

  1. Men vilken läcker insida!!! Ja naturligtvis är framsidan och så läcker och dessutom med snygg stämpel ;)

    Trelig helg!

    SvaraRadera
  2. hahahahha... vad jag skriver fint...

    SvaraRadera
  3. Kjempetøft kort! Flott stempel og lekker layout! Lekre fargekombinasjoner :)

    SvaraRadera
  4. Herlig kort! Kjempeflott gjennomført. :-)

    SvaraRadera