torsdag 4 april 2013

Kort-O-Mania omgång 8

I åttonde och sista omgången av Kort-O-Mania i norska scrapping.no var uppgiften att använda sig av pappersrosetter. En kul utmaning och jag ville göra något lite annorlunda, inte bara ha dem som "blommor", vilket man säkert gärna gör. Så jag har placerat mina rosetter som sköldar på vikingaskeppet bakom de stämplade vikingabarnen Maya och Kalle från Phunnyface

Skeppet har jag hittat formen till på nätet men drakhuvudet har jag ritat själv, stämplarna är som sagt var från Phunnyface och det vågmönstrade pappret är ett gratisdito från nån gammal kortmakartidning.

En finalplats blev det den här veckan också och totalt en fin tredjeplacering! Glad åt det är jag!

6 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du gör. Du kan pyssla du:)

    SvaraRadera
  2. Knallflott kort! Liker så godt stilen din, den skiller seg så flott ut blant mye som kan bli likt for tiden.:)

    SvaraRadera
  3. Men guuud så himla coolt det blev. hur söta stämplar som helst :)

    SvaraRadera
  4. Fantastisk løsning på oppgaven og HERLIG kort! Lekkert fargelagt, nesten så jeg sikler her.....

    SvaraRadera
  5. Men OJ va mycket du lagt upp sen sist jag titta in! Va kreativ du är! Så häftigt kort du gjort här! Ha en bra kväll. Kram Pillan

    SvaraRadera
  6. Grattis till finalplatsen. Så himla trevligt påhittat kort snygga veckade sköldar.
    Kram Ulla

    SvaraRadera