fredag 12 april 2013

Ny stämpelkollektion från Phunnyface och poststämpel från ROX

Det trillar in nya stämplar i min brevlåda lite då och då och nu i dagarna har jag fått både poststämplar från ROX och motivstämplar från Phunnyface. På det här kortet har jag kombinerat ett par av dessa nyheter.

Ett ganska enkelt kort där jag tänker mej att man stansar ut bokstäver till ett namn och eventuellt också ålder och limmar fast i övre vänstra hörnet här på framsidan.

Jag gjorde framsidan lite kortare och limmade stämpeln, som kallas Bara Anders, just på kanten. Lite kul effekt, utan att vara svårt alls.

 Poststämpeln med kul text.

 Även insidan har fått texter från ROX.

 Jag gillar den här, som heter Att vara stark.

Baksidan. Kortet ser ut att vara helt snett i överkanten, men det är det givetvis inte. Det är bara lillkameran som inte vill återge verkligheten så som den ser ut.

4 kommentarer:

  1. Mysigt och jordnära kort, mycket snyggt!
    Äntligen kan jag ju säga att jag har två av de snygga stämplarna från Rox som du använt,hihi.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Rackarns vilket snyggt kort!!! Grym färgläggning o så läckert att låta motivet sticka lite utanför men ändå inte =) Gillar också effekten av den lilla pärlan i hörnet då du stansat ur en halvcirkel.

    Tack för härlig inspiration!!
    // Monica

    SvaraRadera
  3. Men så snyggt! Önskar jag hade dom motiven att göra ett kort till min som som fyller år:) men du gör så fina saker. Mycket m fantasi har du. Jätte jättefint. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera