lördag 23 januari 2010

Väskan är packad!

Jag har gjort en liten resväska till Viktoria på Papper & Sånt. Kan behövas om man ska åka på mässa, tänkte jag... *S*

Den är gjord av kartong från nån förpackning, som jag skurit ut och satt ihop till en väska. Den är sedan klädd med papper från doodlebug, nämligen chocolate dedication.


Insidan är klädd med ett lite tjockare papper, som jag hade i mina gömmor. Chalk och "fusksöm" längs kanterna. Dekorerat har jag gjort med lite blommor och blader från butiken.



Och nu det bästa av allt:

DU kan VINNA den här lilla väskan!

Viktoria kommer att fylla den med band o blommor, dekorationer och jag vet inte vad (det är alltså inte just det som finns på bilden här ovan) och ta med den till MÄSSAN i Karlstad, där den kommer att lottas ut i Papper & Sånts monter.

Välkommen dit, du med!!!

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar väska! Med den vill man helst stanna hemma och pyssla :)
    /Elisabet

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker väska!! Tänk vilken lyx att få vinna den.. :D

    SvaraRadera
  3. Den är verkligen jättesnygg!! Och dom ÄR jättekuliga att göra!!

    Ha det gött!!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Ja, du är väl ändå helt otrolig! Väskan är fantastisk från början till slut, jag är mållös! Kram!

    SvaraRadera