torsdag 19 mars 2015

Alfred får diplom - en LO

Det här fotot är taget med mobilkamera, tror jag, och kvaliteten är inte så värst fantastisk. Bakgrunden är rörig och färgerna lite märkliga... men ändå ville jag gärna scrappa det. Alfred får Diplom för att han är en bra kompis på dagis och se på ögonen hos de två... vilket samspel!

Det här blev trots allt inte en LO som jag är supernöjd med. Den är märklig i färgerna och lite stökig och rörig. Men men... alla kan inte bli favoriter, så är det bara. Minnet finns kvar iallafall.

Rubriken har jag stansat ut i foam och den lilla fina "prisrosetten" nere till höger fanns i mina gömmor. Passar bra här.

2 kommentarer:

  1. Så herlig og fargerik LO. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    Riktigt härlig LO med Alfred. En riktig läcker färgexplosition, me like:)) Vilket fint minne för honom:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera