torsdag 2 januari 2014

ScrappaLoss!

Idag gör jag mitt första inlägg (fast jag tjuvstartade lite på julafton, det ska erkännas *S*) i ScrappaLoss-bloggen, där jag är gästinspiratör nu under ett halvår framåt.

Det känns väldigt kul och inspirerande och det ska verkligen bli roligt att få ingå i det kreativa gänget där!

Jag har skapat ett kort efter månadens skiss och vill du se hela kortet kikar du in HÄR.

Tävlingar blir det varje månad och en hel del tips och trix finner du också i ScrappaLoss-bloggen, så missa inte att göra ett besök!

4 kommentarer:

  1. Vad skoj med ett gäst-uppdrag. Vilken tur de har som får dig som gästinspiratör. Det är få som inspirerar mig så mycket som du gör. Önskar dig ett fantastiskt 2014!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    Såååå läckert ditt första kort blev hos ScrappaLoss:)) De har tur som fått dig som gästinspiratör:)) Läcker stämpel du använt och blomman i hörnet gillade jag:)) Ska bli kul att följa dig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Har vært og tittet :) For et sprekt og flott kort ! :)
    Innsiden og baksiden var like flotte som forsiden :) Tøff fargekombo også :)

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med gjestedesign-oppdraget! Et herlig kort du har laget! Stilige farger og motiv og mange herlige detaljer.
    klem Unni

    SvaraRadera