torsdag 9 januari 2014

Kort med vantar

Strax före nyår sydde jag ett par vantar av fleece, som jag lottade ut i min vardagsblogg, som du hittar HÄR.

När det var dags att skicka vantarna ville jag såklart ha med ett litet kort också och det blev det här.

Charmsen i form av ett par vantar kommer från ROX Stamps, liksom metallhörnet och halvpärlan nere till höger. Stämpeln är ur mina egna gömmor, okänd tillverkare, men passade ju så bra här!

En ganska enkel insida men med fin och tänkvärd text (ROX).

Baksidan i gammal känd stil *ler*

5 kommentarer:

  1. Hej Cornelia!
    Det var ju jag som vann dessa underbara vantar och kort:))) De är ännu finare i verkligheten:))) Charms vantarna är
    såååå söta:)
    Du är sååååå duktig:))

    Ha nu en fin dag:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Oh så fina vantar snyggt kort, de kommer vårma gott nu när snön och kallare väder kommer framöver.
    Ha det så bra , kram Titti

    SvaraRadera
  3. Så koselig gave å få. Veldig flott kort også :)

    SvaraRadera
  4. Ett fint kort som vanligt. Fiffigt att göra allt i vant tema:-) Kram

    SvaraRadera
  5. Så flotte votter! De ser skikkelig gode og varme ut! Kjempestilig kort, herlig med vottemotivet og charmsen! Heldig var hun som vant dette!
    klem Unni

    SvaraRadera