måndag 21 juli 2014

Himlabadet - en LO till Johan

Här är en LO där jag blandat och mixat gammalt med nytt, något som jag verkligen tycker att man ska göra. Inte alls behöver man hålla sej till en och samma serie papper och pynt från en och samma tillverkare - nejdå! Allt som man själv tycker passar ihop gör det också, helt oavsett vem som står som producent.

Det tegelmönstrade pappret i bakgrunden tror jag är från ett kit från Studio Calico och jag känner att det passar fint tillsammans med mosaiken på fotot.

Sen är det gamla remsor av spillpapper kombinerat med det sicksack-mönstrade och ganska nya pappret från Fancy Pants. Även draken kommer därifrån.

 Monsterbiljetten är även den från Fancy Pants.

Journalingen har jag skrivit ut med datorns hjälp direkt på ett par små spillbitar av annat slag. Allt går att använda, även minsta lilla pappersbit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar