fredag 24 januari 2014

Nu är det officiellt!


Nu är det officiellt, det jag burit omkring som en hemlighet sedan årsskiftet, ungefär. Jag är ny medlem av Team Scrapping, som är det gäng med kreativa tjejer som står bakom och "roddar" i det fantastiskt trevliga norska scrapbookingforumet på scrapping.no.
Det är med lite skräckblandad förtjusning jag har tackat ja till uppdraget. Teamet består av några otroligt kreativa och duktiga scrappare och det är en glädje och ära att få bli en del i detta!


Klicka HÄR så kommer du dit och kan ta dej en egen titt!

15 kommentarer:

  1. Grattis Cornelia det är du värd , dina alster och kort är helt underbara så du kommer inte ha problem med uppdraget . Norskorna är grymt bra och det var de första jag kollade in för dottern bor där med sin familj och jag har träffat flera av dem personligen så det var som julafton för mig ( känslan varar länge ) . Kramar till dig från Titti

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    GRATTIS! Det kommer att bli spännande att se vad du kommer att göra för läckert:)) Du kommer att platsa där perfekt så duktig som du är:)) Lycka Till!

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Jätteroligt ju, så värd är du detta, du är hur duktigt som helst. Grattis!!!

    SvaraRadera
  4. Gratulerer! Du er en viktig del av forumet allerede.

    SvaraRadera
  5. Gratulerer! De har gjort et veldig godt valg, du er så kreativ og flink!
    klem Unni

    SvaraRadera
  6. Gratulerer så mye, Cornelia! Gleder meg til fortsatt å følge deg og se alt det fine du lager. ♥ God helg! Klem Irene

    SvaraRadera
  7. Grattis underbara du : )
    Vad glad jag blev när jag läste detta, dom har ju som du vet enligt mig fått en av Sveriges bästa : )
    Kram
    Fredrik

    SvaraRadera
  8. STORT STORT GRATTIS VÄNNEN!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  9. Grattis till utnämningen den är du värd med så många fina alster du skapar.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  10. Men vad roligt för dig vännen!! STORT GRATTIS!!! De har verkligen fått ett fantastiskt tillskott för är den någon som är en inspirationskälla så är det du, så påhittig och gör så mycket snyggt!! kram !

    SvaraRadera
  11. Grattis!! Såå roligt, det ska bli spännande att följa det du kommer att skapa för dem.. Du är så duktig, kommer du klara galant..

    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. men å så kul, vad glad jag blir!
    Varmt stort grattis♥

    SvaraRadera
  13. Grattis Cornelia Du kommer göra succe med dina fina kort.
    Kram Yvonné

    SvaraRadera