torsdag 10 januari 2013

Till en liten nyfödd

 Ett kort till en liten nyfödd pojke med bosniska föräldrar.

Nallen och skeden kommer från ROX Stamps.

 Insidan av kortet har en bild på lille Veljko samt en text på bosniska. Jag begriper som vanligt ingenting *S*

Den gulliga nallestämpeln är från Phunnyface.

Samma stämpel har jag maskat in i min personliga raggsockastämpel (ROX) på baksidan. Färglagt har jag gjort med tombowspennor, men det syns inte alls. Blixten bleker ut alla färger och det ser bara blaskigt ut. Helt ok i verkligheten, får jag trösta mej med *ler*

6 kommentarer:

  1. Så nydelig kort. Likte så godt de små vimplene du har brukt på forsiden av kortet. :-)

    SvaraRadera
  2. Så gulligt kort till en liten nyfödd bebis!
    Hur gullig är inte den nallen som du använt på framsidan = såååå gullig =)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket urgulligt kort och nallen är ju hur fin som helst

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  4. Meeeen vilket supersött babykort! Jag är helt och totalt kär i den lilla nallen OCH silverskeden, är mer än lovligt svag för lite annorlunda och kreativa detaljer och du lyckats med råge med detta kort! Vackert med de rivna lagren av papper på både ut- och insidor och nallestämplarna är ursöta och matchar den vita nallen på framsidan perfekt!

    Ha en alldeles underbar kväll!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Så gulligt kort till en nyfödd och nallen både på framsidan och stämplen på nallen kanon söta. Himla fint papper.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Så utrolig fint! Og så likte jeg stemplet ditt "håndgjort av...:" Skikkelig søtt!

    Ha en kreativ jvekd!

    Klem

    SvaraRadera