lördag 19 januari 2013

Kort till en liten tjej

Kort till en liten bosnisk tjej som fyller 1. Ingen text, den ska skrivas på bosniska senare. Det känns inte som om kortet är riktigt färdigt, när jag inte har någon text, som grattis eller nåt, men jag får helt enkelt vänja mej!

Stämpeln har jag köpt begagnad av en tjej i norska forumet scrapping.no. Jag vet inte tillverkaren, men visst är den söt?!

 Hjärte-charmen kommer från ROX.

På insidan har jag dekorerat med flickans namn utstansat i QK Maddie Anne...

... och en läcker och passande knapp från kitet som goa Hillevi skickade mej i julklapp.

Baksidan med några olika papper som även använts på de andra sidorna av kortet.

5 kommentarer:

  1. Jag älskar rosa =)
    vilken urgulligt flickkort du gjort, så sött!!!
    Gillar verkligen ditt band med kronorna på, mycket sött!
    Ha en fin helg!
    kram från mig

    SvaraRadera
  2. men så gulligt, urfint!
    Som en påse godis, sliskigt härligt rosa..haha
    Vilket fint motiv och snyggt med rosetten sådär på framsidan. Ha en fin helg, Kramen

    SvaraRadera
  3. Åh så gulligt kort! Och jag tror stämpeln kommer från Mejlens design. Det är deras stil. :)
    Rosa och du gick ju jättebra ihop! kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det verkligen... rätt stil. Jag googlade och hittade deras hemsida, men som jag läser det säljer de nu bara digitala stämplar. Detta är en gummistämpel, men den kan ju vara riktigt gammal, såklart. TACK för tipset! Och tack för din söta kommentar också!

      Radera
  4. Så gulligt kort och rosa favoritfärgen du går så snygga insidor. Kaninen var bara för söt.
    Kram ulla

    SvaraRadera