onsdag 16 mars 2011

Inspiration...

Ibland tryter inspirationen och det är svårt att komma igång... då får man stjäla idéer lite här och där.

Som till det här kortet, som jag skapat efter en skiss hos Scraphimlen. Sen fick jag inspiration till texten genom utmaningsbloggen 100%Norr, där veckans utmaning går ut på att använda ordet "smile" i text eller rubrik. Slutligen hade min DT-kollega hos Phunnyface, Carina, färglagt så snyggt i grå nyanser häromdagen, att jag kände att jag gärna ville prova själv (fast nallen blev ju brun iallafall).

Så... egentligen har jag snott alla idéer till det här kortet *S* Men ändå satt ihop dem till nåt eget.

Och senare... upptäckte jag att det här kortet passar perfekt in på Lenas utmaning också. Vilket sammanträffande! Jag deltar därför där med det här kortet och hoppas på tur i utlottningen!

4 kommentarer:

  1. Vilket gulligt kort!!
    Den stämpeln va jättesöt.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker basolut att ditt kort passar in på hennes utmaning..
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Åh wow vilket jättefint kort!! :)
    Så kul att du hittade till mig och ville vara med i min utmaning. :)
    Tack så mycket för ditt jättefina bidrag. :)
    Ha en jättetrevlig helg.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart härligt kort, Cornelia!
    Tack för att du är med och tävlar hos ScrapHimlen :)

    Kram kram

    SvaraRadera