torsdag 17 december 2015

PL och LO - till Alice

Fick plötsligt en "baksida" över på en PL-sida. Vad skulle jag göra med den?!

Samtidigt hade jag ett papper från Studio Calicos månadskit. Samma fråga där: VAD skulle jag ha det till? Fullkomligt oanvändbart... kändes det som när jag fick det.


 Men... tillsammans med den här LO-n blev det väl alldeles perfekt?!

"LO-n" är egentligen ingen LO utan bara ett foto, som jag fixat lite i ett gratisprogram på internet och låtit framkalla i storleken 30x30 cm.

 Det enda jag gjort för hand här är rubriken, som jag stansat ut med QK Washington. Årtalet är nåt annat alfabet som jag inte minns namnet på.

Snabbt och lätt, men ändå fina minnen bevarade!

1 kommentar:

  1. Äkta Love Stell Caster Dr.Obodo. Spells för att locka kärlek, Sluta skilsmässa, Äktenskapsstavar, Ta bort förlorad kärlek, Pengar och rikedomar, Skyddsspel, Friskhet stavning .. Kontaktinfo
    (E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber och whatsapp +2348155425481)

    SvaraRadera