lördag 12 december 2015

Bokkort till en 40-åring

Många är de som just nu sysslar med julkort och andra julförberedelser i högt tempo. Själv gör jag nog noll julkort i år, tror jag, men ett grattiskort i allt annat än julstil har jag gjort.

Ett beställningskort är det och det fick inte vara rosa och inte så pluttinuttigt heller. Vitt och silver är varken det ena eller det andra, tycker jag.

 I hörnet på bokkortet sitter en silverfärgad charm i form av en prisrosett.

På insidan har jag "personlighet-ifierat" kortet. Tjejen har en skäckfärgad ponny och en golden retriever. Hon gillar att jogga också. Allt detta framgår ju med all tydlighet i världen, precis så som jag tycker att det är kul att göra det!

På ryggen finns namn och ålder på mottagaren.

Ber om ursäkt för bildkvaliteten i det här inlägget. Mörker och kamerablixt... äsch, det är inte så lätt att få allt att funka alla gånger.

Även på baksidan finns en bit av den joggande tjejen med. Stämpeln är från Phunnyface. Min personliga stämpel kommer från ROX Stamps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar