fredag 21 juni 2013

Till en 60-årig tennisspelare

Med hjälp av en bild från nätet fick detta kort sin tennisprägel. Den fina grattisstämpeln kommer från ROX. Upplägget är ganska enkelt och jag har fått användning för en del av allt mitt spillpapper. Här går det inte åt stora bitar!

Namnet har jag stansat ut med ett alfabete från Quickutz. Även denna grattisstämpel kommer från ROX.

Kortets baksida. Vid det här laget vet nog alla att min personliga stämpel är från ROX, liksom den biljett som jag maskat in en bit av i denna runda stämpel.

8 kommentarer:

  1. Flott kort! Likte oppsette veldig godt, så flott det kan bli med restepapir.

    God midtsommar :)

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert kort! Du lyckas verkligen med kort till män! ;) Ska glutta vidare på din underbara sida! ;)
    Tusen tack för din fina kommentar!

    SvaraRadera
  3. Så stilig! Kjempeflott tennis-kort :) Smart måte å bruke opp restepapir på!
    Du er så flink til å få med temaet på kortet hele veien, til og med på det personlige stempelet ditt bak, så kult!
    klem Unni

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart härligt kort du har gjort!

    SvaraRadera
  5. Ett riktigt läckert kort!
    Vad gjorde man före internets tid?????

    Midsommarkram till dig.

    SvaraRadera
  6. Jag gillar verkligen dina insidor som du gör på dina kort, denna inget undantag.
    Snygg bild du hittat till framsidan, så perfekt! Även perfekt sätt att använda sina spillbitar som finns i mängder =)
    kram

    SvaraRadera
  7. Vilket fint kort, Cornelia!
    Supersnyggt!

    SvaraRadera
  8. Så passande framsida ja det var länge sedan man såg dem spela man blir lite nostalgisk av att se bilderna. Och snyggt som vanligt på alla sidor av kortet.
    Kram Ulla

    SvaraRadera