söndag 14 april 2013

Till en 40-åring

En Lars som fyller 40. Jag fick fotot av honom med fötterna på bordet på jobbet... att utgå ifrån. Jag fick också veta att han gillar teknikprylar, sin telefon i synnerhet, samt slalom.

Så här blev kortet. Jag skrev ut bilden av honom själv samt en telefon. Sen dekorerade jag med en laptop-charm från ROX.

På insidan blev det sedan en slalombild och så ett stämpelmotiv från Phunnyface, som jag bara inte kunde låta bli att använda! *S*
På slalombilden har jag stämpat med en grattis-poststämpel från ROX (linjerna försvann tyvärr lite i det randiga mönstret på pappret) och invid stämpelmotivet en annan grattisstämpel från samma företag.


Och på baksidan min personliga raggsockastämpel med den roliga texten i mitten. Dessa stämplar är även de från ROX.

Det trämönstrade pappret kommer från Calico och allt annat från mina spillpapperslådor.

7 kommentarer:

  1. Superfräckt kort du gjort, verkligen personligt till mottagaren = älskar sånt!!!
    Stämpeln på insidan där han sitter med fötterna på bordet är ju så rolig och passade ju vrålbra till detta kortet!!!!
    Du kan det där med att göra snygga bra killkort!
    Ha en fin söndag.
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Häftigt kort!! Roligt att ha lite bilder på mottagaren.. Förstår att stämpeln var svårt att låta bli att använda.
    Håller med Iffa du kan verkligen det här med att göra fräcka kort till män.

    Ha en härlig söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Cornelia
    Nu har varit inne på dina olika bloggar och tittar runt i någon timme eller så, hur jag hamnade här kommer jag inte ihåg hahaha Fantastiskt fina kort och saker du gör, jätte jätte roligt att titta på.
    Hit kommer jag flera gånger.
    Trevlig söndag/ Yvonné

    SvaraRadera
  4. Ännu ett helt fantastiskt häftigt kort

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Kjempefint kort. Du er så flink til å gjøre kortene personlige.
    Liker veldig godt mønsterarket du har brukt.

    SvaraRadera
  6. Så utrolig kult! Flotte motiver og pynt. Knalltøft! :-D

    SvaraRadera
  7. Du är verkligen duktig på det du gör. Sen är stämplarna hel läckra oxå:) Kram

    SvaraRadera