tisdag 1 mars 2011

Förlovningskort med Bellhop of Love

Fick en beställning på ett förlovningskort som skulle gå i gult. Det är väl kanske inte precis den första färgen jag tänker på i samband med kärlek och förlovningar och sånt, men så här blev kortet iallafall.

Motivet är söta Bellhop of Love från PhunnyFace. På hjärtat har jag skrivit förlovningsdatumet och när jag dubbelkollade för säkerhets skull, så var det såklart FEL. Fick stämpla en gång till, måla och skriva och 3D-lacka igen... och så klippte jag ut och klistrade över. Tror inte att någon tänker på det. Eller så tror de bara att jag gjort det lite tjockare för mera effekt?! *S*


Insidan med samma stämpel, men här har jag valt att bara färglägga hjärtanen. Tycker att det kan bli fint, faktiskt.


Baksidan med min handgjort-av-stämpel och en bit av motivstämpeln i den.
Det snygga pappret kommer från CosmoCricket.

1 kommentar:

  1. Gult var väl kanske lite annorlunda, ja, men kul med människor som sticker ut lite ur mängden!

    Kortet blev i alla fall jättefint :)

    SvaraRadera