måndag 14 februari 2011

Bellhop of love från PhunnyFace

Idag är det Alla Hjärtans Dag och på mitt jobb råkar vi ha APT precis just idag, så för att visa mina kära kollegor lite uppskattning har jag gjort en liten, liten godispåse åt var och en av dem. Den innehåller bara två stora geléhjärtan, men visst är det tanken som räknas?

Nu har jag inte fjorton kollegor, men när jag ändå var i farten så blev det så här många! *S*

Motivet är jättesöta Bellhop of love från PhunnyFace...


... och jag har färglagt allihop olika. Det var riktigt kul!


Här har vi en i närbild. Bakom rosetten finns ett litet rött metallhjärta (en brad) och så skymtar en miniros också. På hjärtat har jag limmat fast initialerna. Detta är inte min egen, det är en till som har ett namn som börjar på C *S*

2 kommentarer:

  1. Va glada dina kollegor kommer att bli,
    dom va verkligen fina och personliga.
    Ha en underbar alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  2. Men åå så superduper gullig du är mot dina kollegor! Jag vill åxå jobba med dig! :-)
    Kram

    SvaraRadera