lördag 31 juli 2010

Jag är otroligt produktiv...

Just nu skapar jag febrilt. Sex stycken kort färdiga sen i torsdags kväll(!), det är många, det! Åtminstone för mej, som inte är så särskilt snabb. Men när saker och ting behöver bli klara, för att de ska ges bort... ja, då får jag ju sätta mej ner och sitta där i pysselrummet tills jag är färdig! *S*
Jag klagar inte! Vädret är lite grått och regnigt, så det är perfekt att sitta inne och ha trevligt. Men... tyvärr kan jag inte visa något alls, eftersom rubbet är beställningssaker, som ska vara överraskningar för dem som får dem. Så välkommen tillbaka hit, jag tror jag kan lägga ut lite bilder om ett par dagar. Och kanske blir det nåt litet innan dess, något som inte är hemligt! *S*

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning.Själv är jag inte så flitig..men har precis lagt in lite på bloggen
    Kram// Inga

    SvaraRadera
  2. Oj!Ska bli spännande att se, även om jag redan nu vet att det är fint! :)

    SvaraRadera