lördag 10 april 2010

Ett kort som inte ville...

Det här kortet ville inte bli som jag hade tänkt. Kanske är det den rosa färgen, som jag har så svårt för... eller så är det något annat som gör att jag inte riktigt tycker om det. Men nån annan kanske gillar det ändå?!

Pappren är iallafall jättefina! och stämpeln tycker jag också om... så vad ÄR det då som spökar???


Papper från Prima och KI Memories, båda dubbelsidiga.Blommor, band, knappar och öljetter hittar du under Dekorationer i butiken hos Papper & Sånt.


Insidan. Samma motiv som på framsidan, men utan färgläggning.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker kortet är hur fin som helst :o) Även om jag också har lite svårt med rosa :o)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är jättefint;)
    Och jag älskar rosa <3
    Kram Monica

    SvaraRadera
  3. Määääh ser du inte vad som är fel??? INGET brunt på jue... Daah...

    Jättefint är det tycker jag

    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. hej!

    insidan var finare än utsidan...
    mycket enklare och renare.
    den tycker jag du skall göra till ett kort!
    kram Josåfin

    SvaraRadera