torsdag 19 november 2009

Ett julkort till Kort I Fokus månadsutmaning

Jag har gjort ett kort till Kort I Fokus månadsutmaning. Temat är, förstås, julkort.

Så här ser det ut när man trycker ihop det. Då är det tillräckligt platt för att skickas i ett vanligt kuvert.


När man fäller upp det ser det ut såhär.

Motiven är färglagda med tombows, som vanligt. Katterna är från PennyBlack, skylten vet jag inte och texten är gjord av en tjej som heter Carolina.


På baksidan finns plats att skriva vem som skickat kortet.


3 kommentarer:

  1. Underbart kort! :-)
    Jag tokgillar vikningen, är det svårt?
    Hoppas du får en trevlig helg!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fint kort! Vilken läcker vikning!! Hoppas du sover gott idag och hinner njuta av solen en annan dag ;)

    SvaraRadera
  3. tål att upprepas! det här kortet är SÅÅ VACKERT, underbart, bedårande och ja jag kan inte nöja mig med ett enda ord till det här.
    "skitsnyggt" ;-)
    kram
    Nita

    SvaraRadera