tisdag 2 juni 2009

Nu har min mamma fyllt år och det har varit Mors Dag också... så nu kan jag visa kortet hon fick. Det är i formatet 7½ x 15 cm, fast träden sticker upp lite ovanför.

Texten är utstansad med tången och stilen är Olivia. Bokstäverna har jag limmat fast på små lappar, som är dubbelvikta kring ett snöre. Lite bling i träden, som jag ritat på fri hand och klippt ut med vanlig sax, och blommor på marken..

Bakgrundspappret har små får som motiv. Min mamma gillar får!


Insidan har fått bitar av vackra papper som dekoration. Det översta är spillpapper, det understa Websters Pages från House of Inspiration.

2 kommentarer:

  1. Vilket gulligt kort!! Brudparsstämpeln kommer från Pysselpassion. :D

    SvaraRadera
  2. Sååå fint kort! Att bygga upp ett kort så genom att använda mönstret (fåren), träden och de fina lapparna som hänger - det är så imponerande vackert tycker jag!

    Antar att din mamma blev superglad!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera