tisdag 25 november 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Scraptroll. Är inte så mycket för utmaningar... men den här innehåller inte en miljon frågor, så okej då!
Vilken mat äter du ofta? God mat!
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? Är inte ofta på kalas, men är nog typen som gärna hjälper till.
Var sitter du helst när du bloggar? Vid datorn... *fniss*
Köper du ofta Triss? Nix.
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? Jättesvår fråga... Sverige är inte dumt alls... men annars har vi på senare år varit i Turkiet, Bulgarien och på Gran Canaria och jag tycker att det har varit jättefint överallt, var och en på sitt sätt. Men bästa semestern har jag tillsammans med sambon, var vi än befinner oss!
Vilken TV-kanal tittar du mest på? Ingen... tittar inte så mycket på tv alls... kan bli nåt musikfrågeprogram, som Så ska det låta eller Dobidoo. Ibland ser jag på de stackars bönderna och deras tilltänkta också, det är underhållande på sitt sätt.
Vilket är ditt favorit vin? Dricker inget vin. Och inget annat med alkohol heller. Trist typ, eller hur?! *ler*

Och nu ska jag utmana fyra stycken andra bloggare... men det gör jag inte. Är det nån som gillar såna här utfrågningar, så får ni gärna "ta med" er den här! Vassego!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar