torsdag 17 mars 2016

Bokvikning till en 15-åring

Till en 15-åring som gillar att skriva fick det bli en bok... och eftersom hon gillar musik också, så har jag dekorerat med lite "sånt".

Stämpelmotivet kommer från Phunnyface och heter helt enkelt Tonårstjej. Stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombowspennor.

Lite notpapper, en charm i form av en gitarr (eller är det en bas??) och så två "klistermärken" med noter till det.

 Från sidan ser boken ut såhär.

Och bakifrån så här. Kortet är ett PL-kort, som jag stuckit in löst här. Man kan alltså dra ut det och skriva sin hälsning på det. Dessutom är tanken att man kan stoppa ner biljetter, presentkort och/eller pengar här mellan sidorna, då jag vet att tjejen ska få en Stockholmsresa i present.

Min personliga stämpel blev till en dekoration här på baksidan av ett av fotona också. Den runda textstämpeln är från ROX.

11 kommentarer:

  1. Disse bøkene dine blir så flotte! Har konfirmant selv i år, kanskje jeg skulle ordne en slik til henne? :)
    Ønsker deg og dine en flott og koselig påske.

    SvaraRadera
  2. Den bokvikningen är såå cool.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jädrar vilken läcker bok du gjort! Såååå läcker!! Häftiga färger å så smart att det går å sticka ner olika kort/pengar/presentkort 😊
    Trevlig helg!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  4. Hej! Scrappar du inte längre? Jag saknar dina inlägg. Du är så otroligt talangfull och har gjort så mycket fina saker.

    SvaraRadera
  5. Kärleksspell är väldigt enkelt och inga biverkningar, jag fick min ex att älska mig igen med kärleksspell, om du är svårt att få din man / fru att älska dig igen, kärleksspell är den lösning du behöver för att göra det hända. Du kan kontakta Dr Ekpen idag för att kasta kärleksspell för dig eftersom det fungerar för mig och jag vet också att det kommer att fungera för dig också. Kontakta honom på ekpentemple@gmail.com eller whatsapp +2347050270218.

    SvaraRadera
  6. Visst kan man säga att Rolex får genom att sälja fake cartier hinkbelastningar av, ja, nästan allt, och detta ger dem gott om svårighet att experimentera. Men hur många stora märken fake IWC kan du namnge som systematiskt går ut på en lem med högt fake audemars piguet nya tolkningar av deras bästsäljande design och kollektioner? Det kan vara en tillfällig upprörande klocka fake panerai från andra, men det är ytterst sällsynt att det är gjort med några bästsäljande samlingar. Huruvida Rolex Daytona 116588TBR "Eye Of fake hublot The Tiger" är gillad och uppskattad är en fråga om personlig smak - men en modigare inställning av stora varumärken att debutera gränsöverskridande fake seiko chockerande design är något som jag anser skulle göra oss alla bra.

    SvaraRadera
  7. Alla som läser den här artikeln som går igenom äktenskapskris, och för dem som delar hemliga tårar av hjärtsvängningar är idag alla dina problem över, bara ett enkelt e-postmeddelande till den stora Dr.Oduduwa Love Spell Temple i dag (dr.oduduwaspellcaster@gmail). com)
    Min bön är att hitta lycka i kärleksliv och äktenskap, oavsett vad som händer i våra äktenskap, vi bör alltid försöka göra rätt sak och uppskatta vad vi har. kämpa för att ditt äktenskap ska fungera med alla nödvändiga medel och tillgänglig hjälp finns här för dig nu.
    Jag har denna kraftfulla avsikt att dela detta fantastiska vittnesmål här ute kommer det att motivera att hjälpa så många unga eller gamla par att lösa sina äktenskapsproblem.
    När två personer verkligen bryr sig om varandra, kommer de alltid att leta efter ett sätt att få det att fungera, oavsett hur hårt och svårt sättet att lösa problemet är att söka lycka är den verkliga kärnan i existensen.
    Jag vet att Dr.Oduduwa kan vara till god hjälp för dig idag, kontakta hans personliga adress via: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera