tisdag 6 januari 2015

10 i topp - layouter

Jag har inte gjort alls lika många LO-er i år som tidigare år. Det har nämligen blivit allt fler Project Life-sidor på bekostnad av "vanliga" layouter. Men här har jag valt ut ett gäng av mina personliga favoriter. De är helt utan inbördes ordning.

Alfred erbjuder sej att hjälpa farfar med mobilen... *S*

Kära älskade underbara Ida lämnade oss under året och jag slet hårt med den här LO-n till Johan. Det var svårt att se något mellan tårarna...


Gillar känslan i den här maritima LO-n med Alfred som motiv.


Tänk, så roligt man kan ha med ett par spadar på en strand...


Johan vann ett par skidor till sin pappa med motiveringen att "då kan han åka tillsammans med mej!"


Johan och jag beskådar solnedgången och har en helt oförglömlig stund tillsammans.


 Alice på morbror Olles bröllop.

Dagens ungdomar och deras telefoner... behöver jag säga mer?! Ja, kanske.. fotot är taget i Turkiet och vi är på väg till middagen. På vägen dit passeras lobbyn och där finns det gratis WiFi... resultatet är givet - alla parkerar sej där en stund! *S*

Emil på strandkanten...

... en LO som har en kompletterande PL-sida som berättar historien kring bilderna. Kul, tycker jag!

Och så slutligen denna LO med bilder på Alfred i pysseltagen. Det ska böjas i tid...!

7 kommentarer:

  1. Kjempeflotte LOer! Tror nok min favoritt er Du och jag... :)

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    De här LO´sarna är helt underbart fina:) Härliga och roliga foton på hela din fina familj:))
    Vackra papper och läckra dekorationer. Du är helt fantastiskt duktig och noggrann:))))))
    Det blir så häftigt nr du skär korten och sedan sätter ihop dem jämte varandra igen:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Jättefina LO`s! Tänkte jag skulle välja en favorit av dina 10, men det går inte. Alla är ju så fina!

    SvaraRadera
  4. Kjempefin topp 10 liste.
    Likte spesielt godt LO-en med Johan og hunden.
    Nydelig og harmonisk.

    Tusen takk for at du deler topp 10 lista di hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvaraRadera
  5. Herlig samling av favorittlayoutene fra i fjor. Jeg liker spesielt godt "Du&Jag". Hjertevarm ;)
    Tusen takk for at du deltar med listen din hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvaraRadera
  6. Herlige LOer du har samlet her. Du er en veldig dyktig og inspirerende scrapper. Takk for at du deler lista di hos Scrappelyst.

    SvaraRadera