tisdag 23 december 2014

God Jul, kära kollegor!

Till mina kollegor gjorde jag dessa som en liten julhälsning. Det är åtta Lindorkulor i varje cellofanpacke.

Så här ser de ut. Namnen har jag stansat ut med en QK-alfabete och limmat på vitt papper. Sen har jag helt enkelt vikt remsorna runt kanten och häftat fast med röda häftklamrar. Är det jul så är det och då ska det vara rött! *S*

De runda stämplarna har jag embossat i grönt respektive vitt. Det syns inte så väl på bilden, men så är det. På baksidan finns det en tomtebild på den ena och en God Jul-hälsning på den andra.

3 kommentarer:

  1. Utrolig lekre julehilsninger du har laget til dine kolleger!

    Gleder meg til å følge deg i det nye året også. God Jul og Godt Nytt år til deg og dine fra meg på andre siden av kjölen. ♥

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att ge bort dessa påsar.
    God Jul Kram Yvonne

    SvaraRadera
  3. Hej Cornelia!
    Sååå läckra godispåsar du gjort till dina kollegor:)) Du är så omtänksam, kan tänka mig hur glada de blev:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera