torsdag 26 juni 2014

Sida ur vårt resealbum

Sidorna ur vårt resealbum kommer lite huller om buller här i bloggen, allteftersom de blir färdiga. Det här är sidan 4, som egentligen såklart hänger samman med sidan 5, som ett uppslag. Men bilderna på sidan 5 blev inte bra, så jag får återkomma med den en annan dag.

Hotellet vi bodde på hade flera stora vattenparker och följaktligen ett helt gäng badvakter, som varje morgon åt frukost kl 9 i matsalen. Var bara "tvungen" att ta en bild på dem, för jag tror aldrig att jag sett så många lifeguards på ett och samma ställe tidigare.

Klassisk bild på fötter och utsikt över havet och så en bild på mej(!). Denna gång bad Sture att få låna kameran lite nu och då, så det finns faktiskt några bilder på mej också. Det hör inte direkt till vanligheterna.

Uppe till höger har jag dekorerat med en livboj (från ROX) för den tycker jag passar så bra där tillsammans med badvakterna. Stures utsikt och så en bild på honom själv, då... där han just hämtat sej en öl i poolbaren.

Lata, härliga dagar!

2 kommentarer:

  1. Herlig flott ferieside! 😀

    SvaraRadera
  2. Härliga semesterbilder kul att ha och titta på när vintern kommer.
    Kram Ulla

    SvaraRadera