lördag 7 juni 2014

Första sidan i ett resealbum - Project Life

Jag vill så gärna scrappa lite åt mej själv också, men tiden räcker inte riktigt till. Men nu är ambitionen att jag ska göra ett ProjectLife-album om vår senaste resa och här kommer första sidan. Får väl se om jag räcker till att göra hela fortsättningen...

 Vi var i Türkler, som ligger mellan Incekum och Alanya.

När vi lämnade Sverige från Åre/Östersunds flygplats låg snön kvar på fjälltopparna...

 ... och det kändes lite extra skönt att få komma iväg till sol och värme.


Här är jag på väg till planet. Har använt mej av bagageremsan som man får på väskorna som dekoration. Gillar "riktiga" saker på mina LO-er. Och PL-sidor! *S*

 Sture på väg till planet.

 Flygmaten. Notera min tidning där i fickan framför :D

Journalingen har jag skrivit ut på en bit kraft-papper med datorns hjälp. Behöver uppenbarligen en ny svart färgpatron *suck*

Som sagt var, jag hoppas kunna bjuda på lite fler sidor från vår resa framöver.

2 kommentarer:

  1. Snyggt!! Jag beundrar dig att du hinner med så mycket.. Har också lite kort jag skulle vilja dokumentera i PL form.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå, og så mye fint som var dukket opp her!
    Studentkortene var bare nydelige, alle sammen, og gleder meg til å se hvilke flotte PL sider som vil dukke opp fra Tyrkia turen deres. :)

    SvaraRadera