fredag 12 oktober 2012

Adventskalender #3

Så var jag då halvvägs i adventskalendertillverkningen. Den här gången blev det en röd variant till en kille som håller på (till och med spelar med??) Timrå IK, som har rött och vitt som sina färger..

Han gillar också att baka och laga mat, så motiven från Phunnyface passar ju perfekt!

 Namnet är utstansat med QK Tangerine Classic med skuggor.


 Ännu ett stämpelmotiv från Phunnyface.

Biljetterna kommer från ROX Stamps...


... liksom min personliga stämpel, där jag har maskat in en bit av den söta tomtenissen.

11 kommentarer:

  1. Men Åhhh... vad snabb du är... blir ju stressad på det här *S*
    Jag har fortfarande bara gjort min första...två kvar *S* Å andra sidan är det himla bra med inspiration och tips...på fina saker.

    Ha det fint.

    SvaraRadera
  2. Jättefint, superbra inspiration!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Underbar adventskalender, Trevlig Helg!!

    SvaraRadera
  4. Urtjusig kalender och jag älskar rött till jul!!!!
    Så härliga stämplar du har, så perfekt med bakplåten där!
    Så underbart att få en sån här i december.

    Önskar dig en fin helg!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Ännu en Superfin adventskalender.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  6. Nu blir jag tydligen tvungen att tillverka något liknande..:)..man blir alltid så inspirerad av att kika in här hos dej!!
    Ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  7. hallå där fröken flitig. Vilket härligt flod du hat nu. Den är urin, haha..menar urfin....asg

    SvaraRadera
  8. Så fin adventskalender.. Tror att jag ska tillverka sådana till mina barn.. Om jag nu hinner till december.. :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hej igen!

    Hoppas du har det bra på ditt långpass på jobbet!
    Japp, du har frågat innan =) men vettu, du får fråga precis hur mycket du vill,hihi.
    Förra gången du frågade så var det en färdigstansad cirkel från Martha Steward.

    På det senaste kortet är det en spellis =) Den heter "Lacey Circles" och mellan dom har jag vanliga utstansade cirklar.....och får hålla med dig, tycker själv det blir snyggt =)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Nok en flott kalender fra deg. Du er blitt en racer på disse. :-)

    SvaraRadera