tisdag 4 september 2012

40-årskort

Ett grattiskort till en före detta kollega, som fyllt 40 i sommar.

I den lilla söta flaskan från ROX Stamps har jag lagt violströssel, för det passade bra i färg till resten av kortet. En liten etikett med texten "Evig ungdom" knöt jag på runt halsen på flaskan.

Namnet har jag lagt PearlMaker på för lite 3D-effekt och extra glans.

Båda texterna på insidan kommer ur ROX senaste stämpelsläpp. Visst är de fina?!

Även min personliga stämpel är från ROX och här har jag bara stämplat den på ett bra ställe på det mönstrade pappret, så fick blomman bli dekoration i mitten av stämpeln.

6 kommentarer:

  1. det var allt en y stil... men en fin sån!! KANONFINT... som vanligt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj... jag har helt plötsligt blivit "Unknown"!!
    Nu har Blogger tappat bort mig... elände... hoppas de hittar mig igen!
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!
    Är den den snygga stansen från MS du använt? Stod och höll i den i helgen men valde en annan.....nu ångrar jag ju mig nästan =).....kanske får bli en shoppingtur till!

    Mysiga färger du satt ihop på kortet. Älskar dina små "pillerburkar" som du fyller med allt möjligt, smart med strössel!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vackert kort och jag gillar alla dina härliga textstämplar!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera