onsdag 3 november 2010

LO med text från PhunnyFace

En LO i mycket sparsmakad stil, inte så värst lik de LO-er jag vanligtvis gör, men här tyckte jag att pappret var så snyggt med texten, att jag inte ville dölja den så mycket. Färgen är milt grön, vilket kanske inte syns så bra på bilderna.

Istället för en stor titel har jag använt mej av en textstämpel från PhunnyFace, nämligen Spår, som jag tycker passar så bra till just de här fotona.


En detaljbild där man ser just stämpeln lite bättre.

5 kommentarer:

  1. Wow så supersnyggt! Det känns ju som om pappret är skapat just till de fotona!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å, den gillade jag. Jättefin! Och bakgrundspapperet passade verkligen. Gillade stämpeln massor!
    Nu har jag kagt till dig i min länklista i bloggen så jag hittar oftare till dig. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Gillar att du varit sparsam med dekorationerna...

    SvaraRadera
  4. Jätte fin LO, tack för dina goa ord hos mig!!!

    SvaraRadera