fredag 11 april 2008

Gör ett försök...

... att lägga mina pysselalster i en speciell blogg. Kanske är det enklare att hitta dem, hitta det senaste eller leta bland kategorier... OM jag lyckas kategorisera dem, alltså. Och OM jag lyckas hålla den här bloggen uppdaterad...

Vi får se hur det går. Nu ska jag försöka sätta mej in i hur man lägger in bilder och sånt. Det kan ta ett tag, för så värst haj på sånt här är jag ju egentligen inte, fast om jag kikar i min menyrad här ovan, så finns det en liten ruta med en bild på... håller man pekaren där så står det "Add image" och så mycket engelska kan jag att jag vet vad det betyder. Alltså... jag kanske bara sparar mina bilder i nån fiffig liten mapp i datorn och så hämtar jag hit dem och laddar upp dem. Verkar onekligen rätt smidigt! Man kan byta typsnitt, textstorlek, textfärg, centrera och lite ditten och datten här också. Jodå, det blir nog bra, det här!

Välkommen ska du vara!
Och du... jag blir jätteglad för en kommentar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar