måndag 14 april 2008

Badresa

Varje år gör vi en resa till Paradisbadet, där vi busar och leker och badar en hel dag. På vägen hem äter vi god middag på Näske krog. I år var vi femton personer, tror jag. Riktigt kul har vi!!!

Ett album från årets resa är under produktion... jag har köpt ett färdigt med svarta sidor och klistrar bara in fotona och lite dekorationer. Inte så märkvärdigt, men väldigt roligt att ha senare och barnen älskar att bläddra i det!


Bokstäverna till namnen har jag fått av Camilla och jag tyckte de passade precis till pappret som jag använt mitt på LO:n. Det syns kanske inte så bra, men det står PLAYTIME i cirklarna. Och det är ju just vad det är - dags att leka! *S*


En detaljbild ur LO:n ovan..




Och på Johans LO här ovan vill jag ha med en eller ett par kameror som dekoration i överkanten. Ska bara hitta dem först ;-)


Blänk i bilden, från bllixten när jag fotade själva sidan. Ser inte ut sådär i verkligheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar