lördag 6 december 2014

Sista semestersidan

Idag visar jag sista sidan med semesterbilder (men tro för all del inte att det är slut på Alices albumsidor för det, det kommer mera men från andra händelser). Sista dagen i Turkiet... och hemresa.

Gruppfotot här bad vi en av badvakterna att ta och det blev ju inte så tokigt. Formatet var dock lite fel för just den här fickan, så jag skarvade i en bit turkosmönstrat papper längst ner och satte texten över. Tycker själv att det blev riktigt bra! *S*

Alice fick tag i min kamera vid middagen och knäppte en hel massa bilder, bland annat dessa selfies. Alltid kul med lite galna bilder *ler*

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga å fina sidor!!
    Underbara kort :) å det blåa du skarvat = supersnyggt gjort för jag såg det inte förrän jag läste å fick då spana in det först :)
    Ha en fin adventshelg! Kram iffa

    SvaraRadera
  2. Nu låg jag lite efter i din blogg, så det var mycket fint att titta på!
    Oj, vilket otroligt jobb du gjort!
    Så roligt det kommer att bli för henne att titta i albumet gång på gång och minnas den roliga resan.
    Och du, det var så bra skarvat med papperet så jag såg det inte förrän du skrev det :)
    Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
    Kram// Elisabet

    SvaraRadera
  3. Hej Cornelia!
    Så fina och roliga PL sida:) Så roligt för Alice att bläddra i och minnas:)) Och det fotot du skarvade blev superbra, man tänkte inte på det innan man läste. Du är sååå duktig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera