onsdag 27 augusti 2014

Grattis Johan!

Nu är det över en månad sedan som Johan fyllde 10 år, men det har varit mycket annat att visa här i bloggen, så därför kommer hans kort inte förrän nu.

Pappret från norska Papirdesign passar perfekt till en kille som gillar att cykla, eller hur?! Ett foto av honom själv och en stickers-cykel från nån billighetsaffär - ja, det är allt. Men jag tycker ändå att det blev ett bra kort, lämpligt till en kille i den här åldern.

 Kortet kan ställas så här, om man vill.

 Kortets insida.

Textremsorna är förstås utskrivna med datorns hjälp. Längst ner är det Johan själv, som har sagt att "Nu fyller jag 2-siffrigt för första gången". I nästa andetag sa han till Sture: "Och du morfar, du fyller snart 3-siffrigt!"

Jasså minsann...?! *S* Nog dröjer det lite innan min käre sambo blir 100...!!

En lite annorlunda baksida, då jag ville att cykelpappret skulle synas så mycket som möjligt.

3 kommentarer:

  1. Vilket fint passande papper till honom.
    Ang förra inlägget, var det så jag också menade. Mycket tjockt papper och med charms och blommor o blader, då blir portot därefter. Blir det sedan knöligt kuvertet är kanske risken ätt det går sönder.
    Hur gick det med kaffet till Uno, kom det fram helt?
    Kram Y

    SvaraRadera
  2. Kortet är så snyggt och med pappret som är så snyggt och cykeln på framsidan
    tycker om insidan med alla fina detaljer . Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Så häftigt papper, passande till en cykel tokig kille.
    Kram Ulla

    SvaraRadera