fredag 7 februari 2014

Nytt scrap-magasin på nätet - premiär idag!

Idag lanseras ett helt sprillans nytt scrapbooking-magasin på nätet. Du hittar det genom att klicka på loggan ovan. Mycket smått och gott att läsa, intressanta artiklar och utlottningar, tips och trix!

Under rubriken Inspiration hittar man bland annat något som kallas Nordstjernen och där kan man läsa en artikel skriven av Lena Johansen från Norge... och den artikeln handlar om mej och min blogg!!!

Jag fick en fråga för ett tag sedan om hon kunde få skriva om just det och jag sa förstås ja... och nu är alltså publiceringen gjord och alla kan läsa. Otroligt! Och vilka vackra saker hon skriver sedan... jag blir nästan lite generad *S*

Du hittar artikeln HÄR.

1 kommentar:

  1. Hej Cornelia!
    Såååå fint hon skriver om dig Lena och det är ju alldeles sant också. Du är ju fantastiskt duktig, det vet ju jag för det är ju de fina vantarna och kortet jag fick:)))))) Så kul att hon ville visa just de:)) Du ska ta åt dig vartenda ord hon skriver om dig:))))

    Må så gott vännen:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera