torsdag 4 juli 2013

Tack till förskolepersonal

Lite bråttom var det när jag gjorde det här kortet, som ska ges till förskolepersonalen när Alfred går på semester.

Texten är en helt ny stämpel från ROX Stamps. Jag tycker mycket om den!

Pappret med veckodagarna som "mönster" passar väl bra just till ett "dagis-kort"?

Insidan pryds av en bild av pojken själv samt två stämplar, från ROX igen.

 Den lilla texten om vänner är väl fin?!

 Här skrev jag direkt på det mönstrade pappret. Syns inte så väldigt väl, men går att läsa iallafall.

Kortets baksida. Återigen stämplar från ROX.

15 kommentarer:

  1. Men vilket fint kort. Du är så snäll som gör ett sånt fint kort till dagispersonalen:-) jättefint. Kram

    SvaraRadera
  2. Vackert kort. Nu finns den textstämpeln hos mej också. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. jättefint kort. Dagispersonalen blir säkert jätteglad!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag varit inne och tittat på alla dina fina kort som jag missat pga jag inte haft någon data. Helt ortroligt vad många fina pyramider, chokladkor, bröllopsask, bröllopskort och jag kommer inte ihåg alla men jättefina i färger och utformning.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Jättehärligt kort!! Enkelt med fina färger :)

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart kort! Får nog se till att köpa den textstämpeln.

    SvaraRadera
  7. Inte visste jag att du bor mitt emot Svartvik:-) vi kommer ev på söndag igen till samma ställe:-) då hör jag av mej:-) vore kul att ses..om det går. Kram

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt kort, och extra personligt med det söta fotot!
    Kommer att uppskattas mycket.

    Kram.

    SvaraRadera
  9. Så koselig! Personlig og flott kort med mange fine detaljer og tekster.
    God helg :)
    klem Unni

    SvaraRadera
  10. Så flott kort! Det vil de nok sette pris på i barnehagen. :)
    God helg til deg. :)

    SvaraRadera
  11. Såå många fina kort du har hunnit med att göra medans jag har varit borta 1 vecka till solen. Jätte fina och spännande med pyramiden. Du är verkligen duktig.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Vilket härligt dagis kort gillade pappret med veckodagarna på passar ju verkligen. ett kort man blir glad av med starka färger och det fina kortet på den söta grabben. Stämplen stod jag och valde mellan den eller den andra jag köpte i lördags alltid svårt att välja, kunde ju inte köpa alla :)

    Du undrade över den fina badräkten jag hade på mitt kort och den har jag köpt på mixhuset i Hässleholm och jag tror faktiskt att de har en nätbutik med http://www.mixhuset.se/ men jag såg inga scrapsaker där kanske kan du ställa frågan till dem himla trevliga människor som har butiken.
    Jag köpte fler roliga charms där bl a fräcka jeans, snygga sandaletter, bh på en galje,och paraply

    Hoppas att det kan vara till hjälp annars kanske du kan få hjälp från dina föräldrar...

    Har suttit i kväll och gjort färdigt ett bröllopskort så det kommer jag snart att visa i bloggen

    Ha det så gott
    Kram Mona

    SvaraRadera
  13. Meeen så fint, personalen kommer att bli så glada och rörda! Sött foto! Du har så många fina texter och den på framsidan om magi och den om havet och kramen på baksidan är helt underbara! Fin vikning på kortet också med den stansade kanten som spets, härligt kreativt!

    Ha det toppen, kram!

    SvaraRadera
  14. Kjempeflott kort i herlige farger! Nydelig!

    Ønsker deg en herlig sommer, Cornelia!
    Klem Irene

    SvaraRadera
  15. Vilket fint kort du gjort!!
    Känns väldigt välarbetat och inte alls som om du haft bråttom!
    Ha en fortsatt skön sommar!!

    Kram!!

    SvaraRadera