onsdag 19 september 2012

Uppmärksammad!

Jag är medlem i forumet hos Svensk Scrapbooking. Där har man bestämt sej för att en och annan gång visa upp alster skapade av medlemmarna på sin Framsida.

Idag är det premiär för detta och just precis det här kortet, som JAG har gjort, visas där.

En annan rolig grej är att det ligger ett sånt här kort till på mitt pysselbord just nu. Det är inte riktigt färdigt, men ska bli klart före nästa helg. Beställaren har bläddrat i min blogg och fastnade för precis detta kort. Skoj!

Jag blev väldigt överraskad, men såklart väldigt, väldigt glad för uppmärksamheten!

Vill du se mer av kortet? Det finns HÄR.

8 kommentarer:

  1. stort grattis till dig. Jag gillar verkligen detta kort,!

    SvaraRadera
  2. Ingen blir förvånad att du får utmärkelser, så duktig som du är! Alla Corneliakort sparas och värders oftas högre än själva presenten! Jag tokgillar verkligen detta kort.

    SvaraRadera
  3. Så morsomt, da. Kortet var jo kjempeflott! :)

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt och fin form på kortet. Utmärkt även till den manliga sidan :) Vad använder du för snygga papper?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Faktum är att just de här pappren har jag inte en susning om tillverkare eller nånting på. Nåt jag hade i mina gömmor, bara, och som jag tyckte passade här.

      Utsidan, den trämönstrade, tror jag kanske kan ha kommit med i något månadspaket från Studio Calico. Möjligen.

      Ledsen att jag inte har bättre koll!

      Radera
  5. Så gøy å bli valgt da. Kortet er kjempe flott :)

    SvaraRadera
  6. Vad kul för dig, stort grattis!!!
    Denna vikningen är ju så snygg, måste nog pröva framöver =)
    Så perfekt att de kan bläddra i bloggen och se vad de önskar beställa!
    kram Iffa

    SvaraRadera