onsdag 13 juli 2011

Pyssloteket #5

Ett kort till en dam som fyller 60 år är dagens alster för Pyssloteket. Jättefina, dubbelsidiga papper i min favvofärg, brunt. Gillar!



Metalldekorationer är en annan sak som jag är svag för, här en trollslända...



... och här, bland blommorna, har jag stoppat in ett fint hjärta av metall. Lite glitter på blommorna tycker jag också blir lite fint!


På insidan har jag använt stämplar från Forma. Även dessa finns att köpa hos Pyssloteket, såklart.


Baksidan. En bit spillpapper och min handgjort av-stämpel.


Vill du veta mer om materialet? Kika in i Pysslotekets Inspirationsblogg!

3 kommentarer:

  1. Så snyggt komponerat! Pappret var verkligen läckert och passande för ändamålet med de , lite äldre, bilderna.Läckert Cornelia!

    SvaraRadera
  2. jag skriver här med...
    Guus va lckert pappret är, riktigt snyggt ihopsatt! Imponerad!

    SvaraRadera
  3. Ett väldigt vackert kort med "krispig" effekt när det är glitter på blommorna.
    Snyggt med stenarna på bandet.

    Stort grattis till din vinst i förra inlägget!

    SvaraRadera