tisdag 16 november 2010

Tåg-LO

Här kommer en födelsedags-LO till, till Alice. Hoppas verkligen att hon inte kikar in här, men det tror jag inte.

Bilderna är från en tågresa vi gjorde i somras. Jag ville få med allihop och då blev det såhär... lite rakt och stramt, kanske, men ändå...


... med en del små detaljer att vila ögonen på. Som den här blomman, omknuten med en sidenbandsrosett...


... en liten fjäril i hörnet...


... och två vackra metallhörn på fotona.

Imorgon kommer ytterligare en LO här, samt ett julkort. Välkommen igen!

3 kommentarer:

  1. Jag gillar den skarpt! Särskilt hur du har fått till matchande storlek på fotona så att det blir sådär "stramt" men snyggt! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dina lo:s!!
    Du får alltid till det så snyggt och stilfullt.
    Snyggt typsnitt på ordet "tåg" och väldigt vacker handstil.
    Fint också med hörnen och att du fått med så många foton.

    SvaraRadera
  3. Absolut inte rakt och stramt! Jag gillar det här upplägget på en layout, är så bra när man har foton i en serie eller just en resa son här. Går ju att lägga till olika dekorationer beroende av temat! Snyggt!!

    Kram Anita

    SvaraRadera