lördag 5 juni 2010

Ett album

Har gjort ett album till en arbetskamrats mamma, som fyller år. Jag fick en bunt bilder och fria händer...

Himmel å pannkaka! Vad kul det är! *ler*


Ni har sett modellen förut... när man viker ut det, så ser albumet ut såhär.


Lite närbilder...


... på insidan.

Jag har använt en massa papper ur mina gömmor, utstansade bokstäver (QK i olika stilar), band, blommor och diverse dekorationer. Det enda man behöver tänka på är att använda någorlunda "platta" dekosar, så det går att vika ihop albumet.
Det går att klicka på bilderna, om man vill se dem i större format!

7 kommentarer:

  1. Wow, Cornelia, du är helt makalöst duktig! Helt underbart minialbum, och det SYNS verkligen att du gillar att göra såna för annars skulle de inte bli så här ljuvliga! Jag kan bara föreställa mig hur glad mottagarna av dina fina kort och album blir. Du inspirerar! Kram!

    SvaraRadera
  2. Superfint, jag blir så inspirerad av dig, du är så duktig.

    SvaraRadera
  3. Hm, verkar lite klurigt...
    Men roligt och fint!

    SvaraRadera
  4. Häftigt minialbum. Det måst bli en uppskattad gåva. Kram Caroline

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt snyggt! Måste vara hur kul som helst att få det.

    SvaraRadera
  6. Hur roligt som helst... men hur gör man?? Hur stort papper behövs det? För mig ser det ut som två A-4... men i scrappvärlden är det antagligen inte så! Fiffigt är det i alla fall!!

    SvaraRadera