tisdag 20 oktober 2009

Tack till sonen - datasnillet!

Min dator havererade... och sonen, som är den som är datasnillet i familjen, bor i Falun. Falun ligger 30 mil bort... men sonen guidade mej genom alla möjliga krångliga manövrar och lyckades på så sätt få igång datorn igen. På distans!

Jag tyckte det var värt ett tack-kort med en liten slant och snodde ihop den här skapelsen nu ikväll. Pappret är Snurrigt Brun (från Forma) och stämpeln är förstås Formas nya Musikmusikmusik, som passade bra här, eftersom musik är sonens stora intresse, förutom datorer då.. *ler* Texten har jag stansat ut med qk-tången och stilen heter Zoe. Ringen i hörnet är av läder och överbliven när min systerdotter skulle göra sej ett skärp(!). ALLT går att använda, kom ihåg det! *S*

Man ser inte hur jag gjort sedelfickan, men det får man föreställa sej själv *S*

3 kommentarer:

  1. Blev varm i hjärtat. Underbart!

    KraM

    SvaraRadera
  2. Så skönt kort!!!
    O va bra att han kirrade problemet på distans....=)

    Kraaaaam vännen

    SvaraRadera
  3. Sant så sant... utan ungarna skulle man stå sig slätt... vid både ett och flera tillfällen!!
    Kram!!

    SvaraRadera